خاطرت سر بازی1


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید. امید وارم خوشتون بیاد.این وبلاگ در این زمونه غم میتونه ساعات خوشی براتون رغم بزنه امیدوارم بازم سر بزنید ممنون از بازدید شما.

به نظر شما کدام بازی کن بهتر است

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اکیپ خنده  و آدرس saeed88.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

خرید ساعت مردانه - خرید ساعت مردانه







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 3765
بازدید کل : 273638
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



خند دار ترین سایت ایران نبینی ضرر کردی



کد کج شدن تصاوير

آمار مطالب

:: کل مطالب : 218
:: کل نظرات : 9

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 9
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 3765
:: بازدید سال : 13235
:: بازدید کلی : 273638

RSS

Powered By
loxblog.Com

خنده دار و جالب

خاطرت سر بازی1
پنج شنبه 30 آبان 1392 ساعت 21:45 | بازدید : 499 | نوشته ‌شده به دست سی سی026 | ( نظرات )

                                                                                           سر بازی1

 

 

 

از اینجا شروع میکنم که هر سه ماه یکبار اماده باش میزنن تو پادگان یعنی باید با تجهیزات کامل مثلا اسلحه ،خشاب سرنیزه قمقمک و..............یه جای بخصوص مستقر بشی ویه مقام بالا بیاد واز یگان وسربازها بازدید کنه
همه اماده شدیم اول جلو گروهان فرمانده وسرگرد بازیدی انجام میدادن و یاد اوری میکردن بعدمیرفتیم
مستقر میشدیم خلاصه باید جیبهامون خالی خالی باشه موقع بازدیدما هم نمیدونستیم اینطوریه
همه روبخط کردن و یکی یکی گشتنو وکتک میزدند
من نفر پنجم بودم خیلی سخت بود سوال میپرسیدن میخواستن امادگی مارو بدونن
امادگی ما هم الحمدالله صفر بود
اولی رو گشتن یه بسته سیگار وقرص ترامادول همراش بود گفتن این چیه گفت مسکن سرما خوردم همه رو ازش گرفتنو دوسیلی خورد
دومی رو گشتن فندک وچاقو همراهش بود
سومی یه دستمال بلند به قول کرمانشاهی ها چپی همونی که گردن بسیجی هاست توجیبش بود پف کرده بود درش اوردن گفتن این چیه دیگه گفت سرما خوردم دماغمو پاک میکنم دسماله دومتر بود زدم زیر خنده گفتن مرض نخند
نفر چهارم 10تا خودکار تو جیبش بود همه رو دزدیده بود سرگرد گفت میخوای به چند نفر امضا بدی 10 تا خودکار اوردی منم دوباره زدم زیر خنده بازم گفتن مرض نخند
خلاصه نوبت من شد واویلا واویلا
از جیبم بی خبر بودم
واویلا موبایلمو گرفتن موبایل هم در پادگان جرمه جریمه داره
منو زد باسیلی اشکم دراومد گفت الان بخند به منشی گفت برگه بازداشتشو بنویس اونم اماده داشت فقط اسممو نوشت 2روز واسم نوشتن
باورتون نمیشه اینقد با بچه ها دوست بودم همه گفتن نه بیخیالش بشین بچه خوبیه نفرستینش اما از بچه ها اصرار از اونا انکار اخری امضاشد
ورفتم بازداشتگاه دوروز اونجا بودم خیلی مودب ونماز خون بودم تو پادگان وهستم سرگرد وفرمانده مون باورشون نمیشد من بازداشتگاه برم من مسئول جمع کردن سربازها بودم ببرمشون مسجد اما اون دوروز بچه ها گفتن نبودی نرفتیم مسجد هرچی تهدید کردن اگه نیاین اضافه خدمت میزنیم بازم نرفتیم تا وقتی که بیای بیرون
سرگرد گفت حسینی عمدا فرستادمت تا توزندگیت خلاف نکنیامروز بچه هارو بیاری مسجد این دوروز نیومدن من هم احترام گذاشتم با خنده ای که همیشه به لب دارم گفتم چشم جناب سرگرد
اون روز همه باهم بخاطر من والبته بخاطر ثوابش اومدن مسجد،مسجد جانشدبشینیم خود سرگردخوشحال بود اما به روی خودش نمیاورد دوروز تشویقی مرخصی برام امضا کرد
خیلی خوشحال بودم وقتی از بازداشتگاه ازاد شدم همه بوسم کردن سرگرد زیر چشمی منو نگاه میکرد واز اشتباهش ناراحت بودکه منو اونجا انداخته بود
منم بازداشتگاه بودم اصلا وقتش نمیگذشت انگار یه سال اونجا بودم اما تجربه خوبی بود واسه دفعات بعدم
خلاصه خیلی زیبابود وخاطره خوبی بود واسم
ببخشید زیاد نوشتم امیدوارم اما همون خنده ای که به لبتون اومد واسه من کافیه تا یه خاطره ای دیگه یا حق
__________________





:: برچسب‌ها: سر بازی , خاطرات سربازی , خاطرات , سر بازی وخوشی هاش , سر بازی وخاطرات , دوران سر بازی , سر باز , سر بازی وخاطرات خوشش , نظام وضیفه , 2 سال خدوت سر بازی , خاطرات خدمت سر بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: